Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.759/1. Contrato de xestión da recollida de residuos
Contrato de xestión da recollida de residuos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.759/1
Título Contrato de xestión da recollida de residuos
Data(s) 2007-2010 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferidos o 2020-08-19
Forma do ingreso Transferencias nº 1252/2020.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-70004 Expediente de contratación, mediante concesión administrativa, da xestión do servizo público de prerecollida, recollida domiciliaria de residuos sólidos urbanos e o seu transporte á estación de transferencia ou planta de tratamento: URBASER. Contén: .- Expediente administrativo (proposta de Urbaser en unidades de instalación relacionadas).
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas U/I: 8.479, 8.480, 8.481 e 8.482
Ãrea de notas
Nota