Fondos
1.752/28. Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de Ramón Goldar López
Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de Ramón Goldar López
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36040.AM.PORT.2.GF002.F0007.SF081.S0629.1.752/28
Título Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de Ramón Goldar López
Data(s) 2017 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Portas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Referencia nº: RE 214/2017. Procedemento: Remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente. Obxecto: Renovación de cuberta. Solicitante: Ramón Goldar López. Situación: Currás, 26 - Romai. Referencia catastral: 36040A309000140001PT.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra Portas Romai (San Xián) Currás (Romai)