Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
2. DOCUMENTOS DE CARÁCTER SEÑORIAL
DOCUMENTOS DE CARÁCTER SEÑORIAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.5..2
Título DOCUMENTOS DE CARÁCTER SEÑORIAL
Data(s) 1665-1920 (Creación) 1665-00-00 - 1920-00-00 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 39 expedientes ou agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación resultante dos privilexios detentados pola familia Valadares en diferentes lugares: nomeamento de cargos, beneficios, morgados, fundacións, títulos, etc.
Organizació
Esta sección inclúe as seguintes series: 2.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER SEÑORIAL (1665-1920): 2.2.- Nomeamentos de cargos (1717-1911). 2.x.- Morgados (1665-1800). 2.x.- Títulos (1748-1920).
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Marquesado de Valadares (Tema)