Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.796/6. Expediente de contratación do subministro de suxeita contenedores
Expediente de contratación do subministro de suxeita contenedores
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.796/6
Título Expediente de contratación do subministro de suxeita contenedores
Data(s) 2013-2014 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-10-09 transferencia nº 1363/2020. Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 131/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13015 Expediente de contratación do subministro de 20 suxeita contenedores: Grupo equipamientos, obras y servicios dfa, Alejandro Blanco Iglesias Contén: .- Devolución de fianza (2014)
Ãrea de notas
Nota