Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.802/1. Expediente de contratación do servizo de Programa Municipal de conciliación do verán 2013
Expediente de contratación do servizo de Programa Municipal de conciliación do verán 2013
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.802/1
Título Expediente de contratación do servizo de Programa Municipal de conciliación do verán 2013
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-10-09
Forma do ingreso Transferencia nº 1374/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13030 Expediente de contratación do servizo de Programa Municipal de conciliación do verán 2013: MÓNICA CABALEIRO FIGUEROA.
Ãrea de notas
Nota