Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
14. Expedientes da Comisión Xestora
-
7/4. Expediente de toma de posesión da Comisión Xestora (1936)
Expedientes da Comisión Xestora
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.4..1.1.14
Título Expedientes da Comisión Xestora
Data(s) 1936 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 1 expediente ou agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación (actas ou expedientes de sesións) das sesións da Comisión Xestora, órgano ocasional e de carácter excepcional que se crea en circunstancias concretas para substituír ao Pleno da corporación.
Ãrea de notas
Nota