Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.808/2. Expediente de contratación do subminstro de tres farolas
Expediente de contratación do subminstro de tres farolas
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.808/2
Título Expediente de contratación do subminstro de tres farolas
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-11-18 dende o almacén de material: Transferencia nº 1499/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13058 Expediente de contratación do subministro de tres farolas para a contorna da Piscina municipal Cantro de deportes acuáticos de Chapela: REVER Galega Electrónica e reparacións s.l.
Ãrea de notas
Nota