Rexistros actuais: 1.625.157
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.810/4. Expediente de contratación de material eléctrico
Expediente de contratación de material eléctrico
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.810/4
Título Expediente de contratación de material eléctrico
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-11-19 dende o almacén de material: Transferencia nº 1520/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13076 Expediente de contratación do subministro de diverso material eléctrico para tarefas de reparación e mantemento dos servizos eléctricos municipais: GRUPO IXANA S.L.
Ãrea de notas
Nota