Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.811/7. Expediente de contratación de muro de pedra en santo Paio de Abaixo
Expediente de contratación de muro de pedra en santo Paio de Abaixo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.811/7
Título Expediente de contratación de muro de pedra en santo Paio de Abaixo
Data(s) 2013-2014 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-11-19 dende o almacén de material: Transferencia nº 1533/2020 Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 138/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13089 Expediente de contratación da obra de construción de muro de pedra para ensanche de camiño fronte ao nº 22 da estrada de Santo Paio de Abaixo nº 22, Reboreda: CANTERÍA CARNA S.L. Contén: .- Proxecto .- Cesións de terreos para execución da obra: María Pilar Iglesias Otero .- Devolución de fianza (2014)
Ãrea de notas
Nota