Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.811/9. Expediente de contratación de muro de pedra en Cabeiro
Expediente de contratación de muro de pedra en Cabeiro
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.811/9
Título Expediente de contratación de muro de pedra en Cabeiro
Data(s) 2013-2014 (Creación)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-11-19 dende o almacén de material: Transferencia nº 1534/2020 Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 140/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13091 Expediente de contratación da obra de construción de muro de pedra para ensanche de camiño fronte ó Camiño do Campiño nº 20, Cabeiro: CANTERÍA CARNA S.L. Contén: .- Proxecto. .- Cesión de terreo de Elvira Alonso Álvarez .- devolución de fianza (2014)
Ãrea de notas
Nota