Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.813/7. Expediente de contratación de subministro de caldeira no Pavillón de Cabeiro
Expediente de contratación de subministro de caldeira no Pavillón de Cabeiro
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.813/7
Título Expediente de contratación de subministro de caldeira no Pavillón de Cabeiro
Data(s) 2013-2016 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-11-19 dende o almacén de material: Transferencia nº 1542/2020 330/2016 transferida o 2021-01-27, transferencia nº 144/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13100 Expediente de contratación do subministro e instalación de caldeira no Pavillón municipal de Porto Cabeiro: MIDITEC, Míguez Durán Innovación técnica s.l. Contén: .- Expediente 330/2016 de devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota