Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.815/3. Expediente de contratación de dous servidores e cabina de discos de almacenaxe
Expediente de contratación de dous servidores e cabina de discos de almacenaxe
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.815/3
Título Expediente de contratación de dous servidores e cabina de discos de almacenaxe
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2020-12-07: Transferencia nº 1581/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13116 Expediente de contratación do subministro de dúas casetas e unha cabina de discos de almacenaxe para novas tecnoloxías: ASAC COMUNICACIONES S.L.
Ãrea de notas
Nota