Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.815/7. Expediente de contratación de obra de construción de beirarrúa en Ventosela
Expediente de contratación de obra de construción de beirarrúa en Ventosela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.815/7
Título Expediente de contratación de obra de construción de beirarrúa en Ventosela
Data(s) 2013-2015 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2020-12-07: Transferencia nº 1585/2020 Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 146/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13120 Expediente de contratación da obra de construción de beirarrúa no centro Cultural da Miñoteira en San Martiño de Ventosela: COERSA Contén: .- Devolución de fianza (2015)
Ãrea de notas
Nota