Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.819/1. Expediente de contratación do Servizo de xestión cultural
Expediente de contratación do Servizo de xestión cultural
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.819/1
Título Expediente de contratación do Servizo de xestión cultural
Data(s) 2014-2016 (Creación)
Volume e soporte 3 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende Contratación o 2018-07-03: Transferencia nº 2387/2018 Expediente 5616/2016 transferido dende o almacén de material o 2020-12-14: transferencia nº 1599/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14019 Expediente de contratación do servizo da de realización de traballos de xestión cultural para o Concello de Redondela: MARÍA LORENA LÓPEZ FERNÁNDEZ. Contén: .- Prórroga de contratto (2015) .- Expediente 5616/2016 de devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota