Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.820/1. Expediente de contratación do servizo do programa municipal de conciliación do verán
Expediente de contratación do servizo do programa municipal de conciliación do verán
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.820/1
Título Expediente de contratación do servizo do programa municipal de conciliación do verán
Data(s) 2014 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2017-02-01, transferencia nº 41/2017
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14026 Expediente de contratación do servizo do Programa municipal de conciliación convocatoria de verán: MÓNICA CABALEIRO FIGUEROA.
Ãrea de notas
Nota