Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.851/1. Expediente de contratación do mantemento de ascensores municipais
Expediente de contratación do mantemento de ascensores municipais
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.851/1
Título Expediente de contratación do mantemento de ascensores municipais
Data(s) 2014-2016 (Produción)
Volume e soporte 8 expedientes ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expedientes transferidos dende o Almacén de material o 2021-01-22: transferencias nº 35/2021, 36/2021, 37/2021, 38/2021, 39/2021, 40/2021, 41/2021 e 42/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14073 Expediente de contratación do servizo de mantemento das instalacións de ascensores e montacargas en edificios propiedade do Concello: SCHINDLER S.A. Contén: .- Expediente admnistrativo .- Revisión do 2013 .- Ampliación de contrato ó ascensor do Centro de Formación (2014) .- 693/2015 ampliación de contrato ó ascensor do Pavillón Polideportivo da Marisma .- Revisión do 2015 .- Revisión do 2016 .- Revisión ascensor do concello (2016) .- Revisión ascensor centro de formación (2016) .- Expediente 3812/2017 de incidencias no ascensor do centro de formación.
Ãrea de notas
Nota