ATOPO
Rexistros actuais: 1.640.426
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523

Expediente de contratación do mantemento de ascensores municipais

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.851/1

  • Título Expediente de contratación do mantemento de ascensores municipais

  • Data(s) 2014-2016 (Produción)

  • Volume e soporte 8 expedientes ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Expedientes transferidos dende o Almacén de material o 2021-01-22: transferencias nº 35/2021, 36/2021, 37/2021, 38/2021, 39/2021, 40/2021, 41/2021 e 42/2021

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente C-14073

    Expediente de contratación do servizo de mantemento das instalacións de ascensores e montacargas en edificios propiedade do Concello: SCHINDLER S.A.

    Contén:
    .- Expediente admnistrativo
    .- Revisión do 2013
    .- Ampliación de contrato ó ascensor do Centro de Formación (2014)
    .- 693/2015 ampliación de contrato ó ascensor do Pavillón Polideportivo da Marisma
    .- Revisión do 2015
    .- Revisión do 2016
    .- Revisión ascensor do concello (2016)
    .- Revisión ascensor centro de formación (2016)
    .- Expediente 3812/2017 de incidencias no ascensor do centro de formación.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición