ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Expediente de contratación da elaboración dun PEMU

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.848/3

  • Título Expediente de contratación da elaboración dun PEMU

  • Data(s) 2007-2009 (Produción)

  • Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Expedientes transferido dende o Almacén de material o 2021-01-26: transferencia nº 86/2021 e 87/2021

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente C-70011 Expediente de contratación da elaboración do Plan de Emerxencias municipal (PEMU) do 2007: VEICAR, vehículos, equipamientos y carrocerías Prieto Puga s.l. Contén: .- Solicitude de devolución de fianza (2009) Nota: contén copia en CD.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición