Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.848/3. Expediente de contratación da elaboración dun PEMU
Expediente de contratación da elaboración dun PEMU
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.848/3
Título Expediente de contratación da elaboración dun PEMU
Data(s) 2007-2009 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expedientes transferido dende o Almacén de material o 2021-01-26: transferencia nº 86/2021 e 87/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-70011 Expediente de contratación da elaboración do Plan de Emerxencias municipal (PEMU) do 2007: VEICAR, vehículos, equipamientos y carrocerías Prieto Puga s.l. Contén: .- Solicitude de devolución de fianza (2009) Nota: contén copia en CD.
Ãrea de notas
Nota