Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.863/2. Expediente de Reforma da antiga escola de Cedeira
Expediente de Reforma da antiga escola de Cedeira
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.863/2
Título Expediente de Reforma da antiga escola de Cedeira
Data(s) 2014-2018 (Produción)
Volume e soporte 5 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Consello parroquial transferido dende Participación cidadá o 2021-01-29, nº 173/2021 C-14109, dirección de obra, coordinación saúde, e 7066/2016 transferidos dende o almacén de material o 2021-01-27, transferencias nº 174/2021, 175/2021, 176/2021, 177/2021, respectivamente.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Arranxo da antiga escola de Cedeira Contén: .- 2014-11-05 Consello parroquial de Cedeira .- Expediente c-14109 de proxecto de reforma da antiga escola de Cedeira: CARLOS FALAGAN MOTA .- Contratación da dirección e dobra e execución: José Romero Amich (2015). .- Contratación da coordinación de seguridade e saúde: Ángel M. Roncero Díez (2015). .- Expediente c-16084 e 7066/2016 de obras de arranxo da antiga escola de Cedeira (Fase II): CANTERÍA CARNA s.l. Con Certificación nº 1 final e devolución de fianza (2018)
Ãrea de notas
Nota