Fondos
1. DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL
DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.6..1
Título DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL
Data(s) 1378-1968 (Creación) 1378-00-00 - 1968-00-00 (Produción)
Volume e soporte 89 unidades de instalación con 2.775 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relacionada coa xestión das propiedades a súa administración (inventario, cobro de rendas, obras..etc), así como coas diferentes fórmulas de transmisión: permutas, alleamentos, cesións, alugueiros, foros.
Organizació
Esta sección dividiuse en dúas subseccións, coas súas correspondentes series, relacionadas coa transmisión e coa propia administración das diferentes propiedades dos Valadares: 1. DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL (1378-1968): 1.1. TRANSMISIÓN DA PROPIEDADE (1378-1965): 1.1.1.- Foros (1378-1936) 1.1.2.- Vendas (1406-1945) 1.1.3.- Trocos. Permutas (1522-1846) 1.1.4.- Doazóns e cesións (1501-1965) 1.1.5.- Arrendamentos (1455-1967) 1.1.6.- Dotes (1572-1788) 1.1.7.- Testamentos (1560-1946) 1.1.x.- Adquisicións (1559-1904) 1.1.x.- Censos (1653-1906) 1.1.x.- Capitulacións (1620) 1.1.x.- Partillas de bens (1515-1942) 1.1.x.- Posesións (1497-1889) 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE (1394-1968): 1.2.1.- Inventarios de bens (1538-1900) 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas (1394-1968) 1.2.3.- Obras e reparacións (1533-1904) 1.2.x.- Apeos (1497-1913)
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Marquesado de Mos (Tema) Marquesado de Valadares (Tema)