Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.893/2. Expediente de contratación da Iluminación en Santo Paio de Abaixo, Reboreda
Expediente de contratación da Iluminación en Santo Paio de Abaixo, Reboreda
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.893/2
Título Expediente de contratación da Iluminación en Santo Paio de Abaixo, Reboreda
Data(s) 2015-2016 (Produción)
Volume e soporte 5 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferidos dende o almacén de material o 2021-02-01, transferencias 246/2021, 247/2021, 248/2021, 249/2021 e 250/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-15030 Expediente de contratación da obra de instalación de iluminación pública exterior en O Coto de Abaixo, cesantes: REVER Galega de electrónica e reparaciones s.l. Contén: .- Expediente administrativo .- Proxectos .- Certificación nª 1, final .- Expediente 5271/2016 de devolución de fianza .- Xustificación PUSIM 2014
Ãrea de notas
Nota