Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.906/1. Expediente de contratación da reparación no CEIP de Redondela e Laredo
Expediente de contratación da reparación no CEIP de Redondela e Laredo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.906/1
Título Expediente de contratación da reparación no CEIP de Redondela e Laredo
Data(s) 2015 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende contratación o 2021-02-10, transferencia nº 279/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-15057
Expediente de contratación da obra de reparación e melloras no CEIP de Redondela e e de Laredo, Chapela: COERSA, construcciones y electricidad de Redondela s.a.
Contén:
.- Expediente administrativo
.- Proxecto
.- Coordinación seguridade e saúde
.- Certificación nº 1 e final
.- Xustificacion PPOS/2015
.- Expediente 8078/2016 de devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota