Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.910/1. Expediente de contratación do programa de xestión de expedientes
Expediente de contratación do programa de xestión de expedientes
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.910/1
Título Expediente de contratación do programa de xestión de expedientes
Data(s) 2015 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende contratación o 2018-10-10, transferencia nº 2595/2018 Expediente 3319/2017 transferido o 2021-02-15, transferencia nº 293/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-15069 Expediente de contratación do servizo de modernización da xestión e posta en marcha da administración electrónica no Concello de Redondela: AULOCE S.A.U., Gestiona de espublico. Contén: .- Expediente 3319/2017 de resolución del contrato
Ãrea de notas
Nota