ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Expediente de contratación de informe e reparacións de deficiencias do CDA de Chapela

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.919/1

  • Título Expediente de contratación de informe e reparacións de deficiencias do CDA de Chapela

  • Data(s) 2016 (Produción)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-10, transferencia nº 318/2021.

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente C-16008 e 1172/2016 Expediente de contratación do servizo de realización dun informe e complementario de patoloxías, proxecto adxunto e dirección de obra de reparacións varias no CDA de Chapela para resolver as deficiencias por pingueiras na cuberta desa instalación deportiva e na das instalacións do clube de remo así como humidades no clube de remo de Chapela: Contén: .- Expediente administrativo .- Proxecto

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición