Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.919/1. Expediente de contratación de informe e reparacións de deficiencias do CDA de Chapela
Expediente de contratación de informe e reparacións de deficiencias do CDA de Chapela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.919/1
Título Expediente de contratación de informe e reparacións de deficiencias do CDA de Chapela
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-10, transferencia nº 318/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16008 e 1172/2016 Expediente de contratación do servizo de realización dun informe e complementario de patoloxías, proxecto adxunto e dirección de obra de reparacións varias no CDA de Chapela para resolver as deficiencias por pingueiras na cuberta desa instalación deportiva e na das instalacións do clube de remo así como humidades no clube de remo de Chapela: Contén: .- Expediente administrativo .- Proxecto
Ãrea de notas
Nota