Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.919/4. Expediente de contratación de inspección de atraccións das festas
Expediente de contratación de inspección de atraccións das festas
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.919/4
Título Expediente de contratación de inspección de atraccións das festas
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-10, transferencia nº 321/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16011 e 3266/2016 Expediente de contratación do servizo de inspección e certificacións das atraccións de Faira nas festas do Choco e da Coca do 2016: Martín Piñeiro Fernández
Ãrea de notas
Nota