Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.920/2. Expediente de contratación da reparación dun muro no Río Alvedosa
Expediente de contratación da reparación dun muro no Río Alvedosa
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.920/2
Título Expediente de contratación da reparación dun muro no Río Alvedosa
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-10, transferencia nº 323/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16013 e 2348/2016 Expediente de contratación da obra de reparación urxente de desperfectos en muros do Río Alvedosa no casco urbano de Redondela causado pola chuvia: Xestión ambiental de contratas s.l Contén: .- Expediente administrativo .- Devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota