Fondos
1. Expedientes de goberno e administración
-
1/1. Expediente de creación e organización da Banda de Música (1883)
-
1/2. Bases para a constitución e réxime da Banda Municipal de Música (1888)
-
1/4. Expediente de organización da Banda Municipal de Música (1895-1897)
-
1/6. Expediente de aprobación do regulamento da Banda de Música Municipal (1897)
-
1/10. Expediente de reorganización da Banda Municipal de Música (1912)
-
1/14. Expediente de modificación do Regulamento da Banda Municipal de Música (1914)
-
1/17. Informe do Director da Banda Municipal de Música sobre a organización da mesma (1923)
-
1/25. Correspondencia coa “Sociedad Filarmónica de Pontevedra” (1958)
-
1/28. Expediente de creación dunha banda de gaitas do país (1977)
Expedientes de goberno e administración
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.1
Título Expedientes de goberno e administración
Data(s) 1883-1981 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 34 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta agrupación de series contén a documentación relacionada coa xestión directiva e administrativa da Banda Municipal de Música. Así pois, podemos encontrar documentos ou expedientes de creación e organización da banda, expedientes de aprobación dos diferentes regulamentos da Banda, propostas, informes e mocións, expedientes de denuncia, recursos administrativos e preitos entre outra documentación.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vigo. Banda Municipal de Música (Tema)