ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Fondos

Expedientes de goberno e administración

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.1

  • Título Expedientes de goberno e administración

  • Data(s) 1883-1981 (Creación)

  • Volume e soporte 1 unidade de instalación con 34 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta agrupación de series contén a documentación relacionada coa xestión directiva e administrativa da Banda Municipal de Música. Así pois, podemos encontrar documentos ou expedientes de creación e organización da banda, expedientes de aprobación dos diferentes regulamentos da Banda, propostas, informes e mocións, expedientes de denuncia, recursos administrativos e preitos entre outra documentación.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Concello de Vigo. Banda Municipal de Música (Tema)

Área de control da descrición