Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
4. OFICINA DA CASA. ARQUIVO
OFICINA DA CASA. ARQUIVO
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.8..4
Título OFICINA DA CASA. ARQUIVO
Data(s) 1749-1843 (Creación) 1749-00-00 - 1843-00-00 (Produción)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 6 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación do control da xestión da documentación, coa correspondencia recibida, varios índices documentais resultado da organización da documentación conservada e certificacións eclesiásticas.
Organizació
Esta sección inclúe as seguintes series documentais: 4. OFICINA DA CASA. ARQUIVO (1749-1843): 4.1.- Correspondencia (1761-1843) 4.2.- Índices documentais (1749-1828) 4.3.- Certificacións eclesiásticas (1754-1833)
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Familia Coronel (Tema)