ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Fondos

Expedientes de persoal municipal

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..2.4.1.3

  • Título Expedientes de persoal municipal

  • Data(s) 1852-1903 (Creación)

  • Volume e soporte 2 unidades de instalación con 20 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición