Fondos
3. Expedientes de persoal municipal
-
12/2. Expediente de nomeamento de Antonio Cano de Lara como oficial de Secretaría (1899)
-
12/3. Expediente de nomeamento de depositario dos fondos municipais a Andrés Mallo Comesaña (1900)
-
12/5. Expediente de nomeamento de Manuel Gómez Almansa como secretario interino (1900)
-
12/6. Expediente de nomeamento de peón camiñeiro interino a Marcelino Costas Otero (1900)
-
12/7. Expediente de nomeamento de Manuel Gómez Almansa como secretario (1901)
-
12/8. Expediente de nomeamento de alguacil-porteiro interino a José Comesaña Fernández (1903)
-
11/44. Expediente de nomeamento do director de camiños veciñais do Partido a Felipe Tellares (1852)
-
11/45. Expediente de provisión en propiedade da Secretaría (1884)
-
11/46. Expediente de nomeamento de alguacil-porteiro a Felipe Lorenzo (1884)
-
11/47. Expediente de revogación do nomeamento do apoderado e renovación a Ramón Tobar (1886)
-
11/48. Informe de baixa por enfermidade do peón Manuel Gesteira Bastos (1886)
-
11/49. Expediente sobre o secretario saínte Nicanor Gonzalo de Goy (1886)
-
11/52. Certificado de acta sobre o relevo do recadador (1892)
-
11/53. Nomeamento de Luís Abengoa como apoderado xeral para preitos do Concello de Bouzas (1892)
-
11/54. Reclamación de nóminas sen pagar ao oficial do Concello (1893)
-
11/55. Informe de baixa do secretario por enfermidade (1893)
Expedientes de persoal municipal
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..2.4.1.3
Título Expedientes de persoal municipal
Data(s) 1852-1903 (Creación)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 20 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración.
Ãrea de notas
Nota