Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
DIRECCIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.14.1.2
Título DIRECCIÓN
Data(s) 1886-1982 (Creación) 1886-00-00 - 1982-00-00 (Produción)
Volume e soporte 3 unidades de instalación con 55 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación derivada da xestión directiva da Institución de carácter administrativo
Organizació
Esta sección está estruturada do modo a seguir: 1.- ÓRGANOS DE GOBERNO (1886-1982) 1.2.- DIRECCIÓN (1886-1982) 1.2.1.- Regulamentos (1886-1982) 1.2.2.- Estatísticas. Memorias (1892-1982) 1.2.3.- Notificacións. Anuncios (1890-1982)
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vigo. Escola Municipal de Artes e Oficios (Tema)