Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.955/1. Expediente de contratación do Programa municipal de conciliación
Expediente de contratación do Programa municipal de conciliación
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.955/1
Título Expediente de contratación do Programa municipal de conciliación
Data(s) 2017 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-14, transferencia nº 461/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-17007 e 199/2017 Expediente de contratación do servizo de realización do Programa municipal de conciliación do Concello de Redondela: Mónica Cabaleiro Figueroa
Ãrea de notas
Nota