Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.975/9. Expediente de contratación de taquillas para o CDA de Chapela
Expediente de contratación de taquillas para o CDA de Chapela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.975/9
Título Expediente de contratación de taquillas para o CDA de Chapela
Data(s) 2018 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-20, transferencia nº 547/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-18011 e 871/2018 Expediente de contratación da subministración e instalación de taquillas para o Centro de deportes acuáticos CDA de Chapela: Sports Equipalia s.l.
Ãrea de notas
Nota