Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.976/1. Expediente de contratación da xestión do CDA de Chapela
Expediente de contratación da xestión do CDA de Chapela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.976/1
Título Expediente de contratación da xestión do CDA de Chapela
Data(s) 2017-2018 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-20, transferencia nº 537/2021 e 538/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-18001 e 177/2017 Expediente de contratación do servizo de xestión do Centro de deportes acuáticos CDA de Chapela: FCC Aqualia s.a. Contén: .- Expediente 6540/2017 de reclamación de servizo.
Ãrea de notas
Nota