Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.988/3. Expediente de contratación da modificación da beirarrúa no Paseo Durán Troncoso
Expediente de contratación da modificación da beirarrúa no Paseo Durán Troncoso
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.988/3
Título Expediente de contratación da modificación da beirarrúa no Paseo Durán Troncoso
Data(s) 2017-2018 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-22, transferencia nº 575/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-18033 e 3131/2017 Expediente de contratación da obra de modificación da beirarrúa para o ensanche da zona rodadura de vehículos entre o Paseo Durán Troncoso ata o aparcamento da Piscina municipal, CDA de Chapela: Coersa, construcciones y electricidad redondela s.a.
Ãrea de notas
Nota