Fondos
1. Contas de recadación
Contas de recadación
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..4.3.2.1
Título Contas de recadación
Data(s) 1881-1900 (Creación)
Volume e soporte 1 unidades de instalación con 5 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Conxunto de documentos contables de carácter auxiliar xustificativos da xestión recadatoria dun período determinado de tempo. En base a elo é habitual atopar expedientes sobre esta función e as persoas que se ocupan desta función (nomeamentos, expedientes sancionadores…), relacións de impagados e debedores, contas presentadas polo tesoureiros, reclamacións contra sancións ou cobro de impostos etc.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Bouzas (Tema)