Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
5/12. Notificación relativo ao envío dun expediente sobre a necesidade de construír unha torre na Colexiata (03-08-1850)
Notificación relativo ao envío dun expediente sobre a necesidade de construír unha torre na Colexiata (03-08-1850)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.11.4.5/12
Título Notificación relativo ao envío dun expediente sobre a necesidade de construír unha torre na Colexiata (03-08-1850)
Data(s)
Volume e soporte 1 expediente. 1 folla
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Notificación relativa ao envío dun expediente sobre a necesidade de construír unha torre na Colexiata, do 3 de Agosto de 1850.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: COL 7