Fondos
SERVIZOS
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMPO.2.3
Título SERVIZOS
Data(s) 1841-1944 (Creación) 1841-00-00 - 1944-00-00 (Produción)
Volume e soporte 24 unidades de instalación con 442 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Baixo a denominación de “servizos” reúnense as 1ª División de seccións cuxas series desenvolven actividades de carácter finalista. As catro primeiras 1ª División de seccións (Obras e Urbanismo, Servizos agropecuarios e industriais, Abastecementos e consumos e Transportes) recollen funcións e actividades relacionadas coa ordenación do territorio e a vida económica no mesmo. As seguintes están determinados pola obriga municipal de salvagardar a integridade física e moral dos seus veciños (Seguridade Cidadá, Sanidade, Beneficencia e Asistencia Social, Educación, Cultura e Deportes). Os tres últimos díxitos da sección “Servizos” son de colaboración coa Administración Central, dedicados ás funciones derivadas da obriga que teñen os concellos de colaborar nos procesos de recrutamento, nos procesos electorais ou nos de empadroamento. Un control imprescindible tanto para o desenvolvemento da actividade económica e política do Estado como para a súa defensa
Organizació
A Sección 3.SERVIZOS ten un desenvolvemento no caso do fondo do concello de Xeve, nas seguintes subdivisións: 3.1 OBRAS E URBANISMO 3.1.1 Planeamento urbanístico 3.1.2 Disciplina urbanística 3.1.5 Obras municipais 3.2 SERVIZOS AGROPECUARIOS E INDUSTRIAIS-PROMOCIÓN ECONÓMICA 3.2.1 Agricultura e gandería e montes 3.2.1.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de agricultura, gandería e montes 3.2.1.1.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de agricultura, gandería e montes 3.2.1.2 Rexistros de sesións das Xuntas locais de agricultura, gandería e montes 3.2.1.2.1 Rexistros de sesións das xuntas locais de agricultura, gandería e montes 3.2.1.3 Expedientes de actividades agropecuarias 3.2.1.3.3 Expedientes de aproveitamento forestal 3.2.1.5 Correspondencia 3.2.1.5.1 Correspondencia 3.2.2 Caza 3.2.2.1 Expedientes de caza 3.2.6 Traballo 3.2.6.2. Rexistros de actas de sesións das Xuntas locais de traballo 3.3 ABASTOS E CONSUMO 3.3.1 Abastos 3.3.3 Matadorios 3.3.3.1 Expedientes de matadoiros 3.3.4 Pósitos 3.5 SEGURIDADE CIDADÁ 3.5.4 Policía local. Orde pública 3.5.4.2 Expedientes de denuncias 3.5.4.5 Expedientes da policía local / orde pública 3.6 SANIDADE 3.6.1 Expedientes de sanidade 3.6.1.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de Sanidade 3.6.1.1.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de Sanidade 3.6.3 Certificacións 3.6.3.1 Certificacións 3.6.3.3 Expedientes de sanidade médica 3.6.3.3.2 Expedientes de campañas de vacinación 3.6.3.4 Rexistros de sanidade médica 3.6.3.4.1 Rexistros de actas de sesións das xuntas locais de sanidade 3.6.6 Medio Ambiente 3.6.6.1 Expedientes de protección do medio ambiente 3.6.6.1.1 Expedientes de protección do medio ambiente 3.6.3 Certificacións 3.6.3.1 Certificacións 3.7 BENEFICENCIA E ASISTENCIA SOCIAL 3.7.2 Rexistros de actas de sesións das Xuntas locais de Beneficencia e asistencia social 3.7.2.1 Rexistros de actas de sesións das Xuntas locais de Beneficencia e asistencia social 3.7.3 Expedientes de asistencia social 3.7.3.4 Expedientes de subvencións 3.7.3.3 Expedientes de prestación social 3.7.4 Rexistros de asistencia social 3.7.4.2 Padróns de beneficencia 3.8 EDUCACIÓN 3.8.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de Educación 3.8.1.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de Educación 3.8.2 Rexistros das actas de sesións das Xuntas locais de Educación 3.8.2.1 Rexistros das actas de sesións das Xuntas locais de Educación 3.8.3 Expedientes de educación 3.8.3.1 Expedientes de educación 3.11 POBOACIÓN 3.11.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de Poboación 3.11.1.1 Expedientes de sesións das Xuntas locais de Poboación 3.11.5 Empadronamento 3.12 QUINTAS 3.12.1 Expedientes de quintas 3.12.1.1 Expedientes xerais de quintas 3.12.1.4 Expedientes de revisión de quintos 3.12.1.5 Expedientes persoais de quintas 3.12.2 Rexistros de Quintas 3.12.2.1 Censos de requisición militar 3.12.2.2 Padróns de alistamento 3.12.3 Correspondencia de Quintas 3.12.3.1 Correspondencia de Quintas
Ãrea de notas
Nota