Fondos
4. COMISIÓNS INFORMATIVAS
-
1. Expedientes de sesións das Comisións informativas e especiais
COMISIÓNS INFORMATIVAS
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMPO.2.1.4
Título COMISIÓNS INFORMATIVAS
Data(s) 1926-00-00 - 1943-00-00 (Produción) 1926-1943 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 9 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A 1ª División de sección COMISIÓNS INFORMATIVAS E ESPECIAIS recolle as series deste órgano de representación coa función de asesoramento ao Pleno e ao Alcalde, nas específicas áreas ou competencias de cada unha delas. .-Libro de actas de Comisións Informativas Rexistro que recolle o traslado das sesións celebradas polas diferentes Comisións Informativas que funcionan en cada administración: Facenda, Urbanismo, Persoal...etc. Normalmente encadernado e coas follas numeradas, dispón de dilixencia de apertura e non é obrigatorio. .-Expedientes de sesións de Comisións Informativas Recollen os documentos de cada sesión. As Comisións Informativas están integradas exclusivamente por membros da Corporación e son órganos sen atribucións resolutorias que teñen por función o estudo, informe ou consulta dos asuntos que teñan que ser sometidos á decisión do Pleno ou da Comisión de Goberno, cando esta actúe con competencias delegadas polo Pleno, salvo que sexa preciso adoptar acordos declarados urxentes. Igualmente, informarán aqueles asuntos da competencia propia da Comisión de Goberno e do Alcalde, que lle sexan sometidos ao seu coñecemento por expresa decisión daqueles. Poden ser estas sesións permanentes ou especiais.
Organizació
A 1ª División de Sección 1.4 COMISIÓNS INFORMATIVAS E ESPECIAIS está organizada cun criterio orgánico-funcional nas agrupacións de series e series documentais que se detallan: 1.4.1 Expedientes de sesións das Comisións informativas e especiais 1.4.1.2 Expedientes de sesións das Xuntas Locais de Tributación
Ãrea de notas
Nota