Rexistros actuais: 1.618.276
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
F0002. 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMPO.1.GF001.F0002
Título 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Data(s) 1787 - 2008 (Creación) 1870 - (Produción) - 1997 (Produción)
Volume e soporte 1272 caixas 405 libros 13 bases de datos 6 armarios con fichas 23 unidades documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Organizació
Grupo de Función: GF001. Función F0002 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA Densenvólvese nas seguintes 2ª Divisións de Función (Subfuncións): SF016 1.2.1. Estrutura administrativa e organigrama SF017 1.2.2. Convenios SF018 1.2.3. Rexistro xeral de documentos SF019 1.2.4. Arquivo e xestión documental SF020 1.2.5. Xestión da información e transparencia SF021 1.2.6. Planificación e control de calidade SF022 1.2.7. Xestión da protección de datos persoais SF023 1.2.8. Xestión das comunicacións SF024 1.2.9. Xestión das aplicacións TIC SF025 1.2.10. Actuacións xurídico-administrativas
Ãrea de notas
Nota