Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
9.014/4. Expediente de contratación de acondicionamento do Pavillón de Chapela
Expediente de contratación de acondicionamento do Pavillón de Chapela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.9.014/4
Título Expediente de contratación de acondicionamento do Pavillón de Chapela
Data(s) 2019 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente transferido dende o almacén de material o 2021-08-02, transferencia nº 682/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-19069 e 4661/2019 Expediente de contratación da obra de acondicionamento pavillón municipal de Chapela, Redondela (Convenio de cooperación entre a Secretaría Xeral para o Deporte e o Concello de Redondela): COERSA
Ãrea de notas
Nota