Fondos
S0044. Expediente de cédulas persoais
-
3.865/1. Padrón do arbitrio de cédulas persoais. Tomo 9 (1925)
-
3.865/3. Oficios sobre o padrón do arbitrio de cédulas persoais (1932-1933)
-
7.721/9. Expediente de aprobación do padrón do imposto de cédulas persoais (1924)
-
3.864/20. Padrón do arbitrio de cédulas persoais. Tomo 7 (1925)
Expediente de cédulas persoais
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.1..GF001.F0001.SF004.S0044
Título Expediente de cédulas persoais
Data(s) 1908-1933 (Creación)
Volume e soporte 5 unidades de instalación con 8 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido As cédulas persoais xurdiron a mediados do s. XIX como medio de identificación persoal, sendo substituído posteriormente coa aparición do Documento Nacional de Identidade. A expedición desta cédulas estaba suxeito ao pagamento dun imposto de forma bianual sendo competencia do Alcalde a tramitación dos expedientes realacionados coa súa cobranza. Esta serie documental está composta principalmente polos "padróns" do imposto de cédulas persoais, así como a documentación asociada á cobranza do mesmo.
Ãrea de notas
Nota