Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
S0009. Expediente de cargos do goberno
-
16/11. Expediente de relación nominal de cargos municipais (1936-1937)
-
16/13. Expediente de relación nominal de membros da corporación (1960-1961)
-
16/15. Expediente de determinación das vacantes de concelleiros existentes na corporación (1966)
-
16/17. Expediente de relación nominal e credenciais de alcaldes de barrio (1976)
-
16/22. Expediente de constitución de grupos de traballo entre os concelleiros (1983)
Expediente de cargos do goberno
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF001.F0001.SF002.S0009
Título Expediente de cargos do goberno
Data(s) 1926-1983 (Creación)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 7 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota