Fondos
S0582. Contas de recadación ou de xestión recadatoria
-
1.112/7. Relación de debedores por licenzas de obras e por sancións urbanísticas (1985)
-
2.308/3. Expediente de reclamacións e notificacións ao Catastro (2012-2014)
-
2.309/2. Expediente de delegación no ORAL do cálculo e compensación por pérdida de ingresos (2004)
-
2.309/6. Correspondencia entre o concello de Barro e o ORAL (1995-2009)
-
886/13. Expediente instruido a debedores en concepto de sancións urbanísticas (1985)
-
2.307/10. Expediente de documentación enviada ao ORAL (2011)
-
2.307/11. Expediente de documentación enviada ao ORAL (2012)
Contas de recadación ou de xestión recadatoria
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF001.F0006.SF069.SF074.S0582
Título Contas de recadación ou de xestión recadatoria
Data(s) 1846-2014 (Creación)
Volume e soporte 9 unidades de instalación con 69 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota