Fondos
-
SF115. 3.2.2. Xestión dos equipamentos culturais, do deporte e do lecer
S0923. Expediente de centros deportivos
-
1.470/6. Solicitudes de uso do pavillón municipal de deportes (2001)
-
1.470/7. Solicitudes de uso do pavillón municipal de deportes (2002)
-
1.470/9. Solicitudes de uso do pavillón municipal de deportes (2003)
-
1.471/1. Solicitudes de uso do pavillón municipal de deportes (2004)
-
1.471/2. Solicitudes de uso do pavillón municipal de deportes (2005)
-
1.472/1. Solicitudes de uso do pavillón municipal de deportes (2006)
-
1.472/2. Expediente sobre horarios do pavillón municipal de deportes (2006)
-
1.985/2. Expediente de solicitudes concedidas para o uso do pavillón Polideportivo Municipal (2007)
-
1.985/3. Expediente de horarios do pavillón Polideportivo Municipal (2007-2010)
-
1.985/4. Expediente de solicitudes concedidas para o uso do pavillón Polideportivo Municipal (2008)
Expediente de centros deportivos
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF003.F0011.SF115.S0923
Título Expediente de centros deportivos
Data(s) 2001-2010 (Creación)
Volume e soporte 4 unidades de instalación con 12 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota