Fondos
12438/5. Solicitude de información sobre o estado de tramitación de expedientes (antecedentes 1452/93, 30223/04)
Solicitude de información sobre o estado de tramitación de expedientes (antecedentes 1452/93, 30223/04)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMPO.1.GF002.F0007.SF081.S0629.12438/5
Título Solicitude de información sobre o estado de tramitación de expedientes (antecedentes 1452/93, 30223/04)
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico()
Institución arquivística Arquivo municipal de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Titular:
Juan Manuel Máiquez Estévez
Nº de Expediente:
34506/09
Nº de rexistro de entrada:
34506 01/09/09
Procedemento:
Información urbanística
Data de inicio: 31/08/2009
Data de fin: 17/09/2009
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra
Puntos de acceso de topónimos España Galicia Pontevedra
Nome dos puntos de acceso Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico (Tema) (Creador)