Fondos
S0824. Expediente de aproveitamento forestal
-
345/2. Expediente sobre aproveitamento comunal de montes en Perdecanai (1887)
-
345/3. Expediente de renovación do acordo de venda de montes comunais (1888)
-
345/6. Relación dos aproveitamentos gratuitos nos montes comunais (1892-1893)
-
1.023/2. Notificacións para tala de árbores en taludes de pistas en Outeiro (1993)
-
1.023/4. Programa de desenvolvemento e diversificación económica de zonas rurais (PRODER) (1996)
-
345/15. Expediente de participación dos montes de Valiñas (1935)
-
345/17. Reclamación a un veciño por apropiación de madeira en Portela (1935)
-
345/23. Expediente instruido para evitar o corte de esquilmes e pastoreo nos montes de Curro (1947)
-
345/24. Expediente sobre reclamación ao Concello polos veciños de Valiñas (1950)
-
345/25. Expediente sobre reparto do monte comunal da Madalena (1950-1951)
-
345/27. Expediente sobre aproveitamento veciñal dos montes comúns (1953-1962)
-
345/28. Acta de entrega de productos do monte Castrove (1960)
-
345/29. Expediente sobre a repoboación do monte San Esteban na Áspera (1960)
-
345/37. Expediente sobre a venda de madeira do "Monte Bazar" (1979-1980)
-
345/39. Solicitude do Concello a ICONA para tala de piñeiros no monte denominado Agudelo (1980)
-
345/42. Expediente sobre fomento de gandeiría extensiva en zonas de montaña (1983)
-
345/46. Acta de cultivos e clases aprobados pola Xunta Municipal na parroquia de Agudelo (1989)
-
2.530/15. Expediente da acta de constitución da comunidade de montes da parroquia de Valiñas (1982)
-
2.530/18. Expediente de edictos de clasificación de montes veciñais en man común de Barro (1983)
Expediente de aproveitamento forestal
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF002.F0008.SF093.S0824
Título Expediente de aproveitamento forestal
Data(s) 1881-2019 (Creación)
Volume e soporte 6 unidades de instalación con 63 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota