Fondos
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
55/18. Expediente de arrendamento a José Paz Fernández dunha casa de planta baixa na Gouxa (1929-1938)
Expediente de arrendamento a José Paz Fernández dunha casa de planta baixa na Gouxa (1929-1938)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36016.AM.DOZ.3-.GF001.F0005.SF050.S0387.55/18
Título Expediente de arrendamento a José Paz Fernández dunha casa de planta baixa na Gouxa (1929-1938)
Data(s) 1929-1938 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 15 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Dozón
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contratos de arrendamentos. -- Arrendamento a José Paz Fernández dunha casa de planta baixa na Gouxa. -- Adquisición dunha báscula para a feira que se celebra no lugar da Gouxa, parroquia de Bidueiros (Santa María) e a súa instalación na casa propiedade de José Paz Fernández (ausente en Bos Aires), sendo representado polo seu irmán Don Manuel Paz Fernández, arrendado por 5 anos a metade da casa para instalar a báscula, por 60 pesetas anuais. Contén: Contrato arrendamento (1 páxina).
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Está cosido.
Ãrea de notas
Nota