Fondos
S0037. Correspondencia da Alcaldía
-
4.790/5. Correspondencia da Alcaldía: providencias entregadas ao arquitecto municipal (1996-1997)
-
9.406/1. Correspondencia da Alcaldía (01-01-2006 ao 30-06-2007)
-
10.199/5. Correspondencia coa Fundación Monte Castrove ano 2000
-
11.991/4. Expediente das fichas de arquivo das sinaturas da Alcaldía e Secretaría Xeral
-
12.739/6. Correspondencia da Alcaldía sobre o Plan de Desenvolvemento Industrial do Val do Salnés
-
4.539/17. Correspondencia da Alcaldía sobre o cese do tenente de alcalde (1972)
-
4.539/18. Correspondencia envíada polo PSdeGa-PSOE á Alcaldía (1990)
-
11.992/14. Correspondencia da Alcaldía coa Consellaría de Cultura, Comunicación Social e Turismo
-
11.992/15. Correspondencia da Alcaldía coa Consellería de Xustiza, Interior e Relacións Laborais
Correspondencia da Alcaldía
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF001.F0001.SF004.S0037
Título Correspondencia da Alcaldía
Data(s) 1972-2010 (Creación)
Volume e soporte 9 unidades de instalación; 15 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota