Fondos
S1072. Expediente de transporte público
-
1.849/2. Expediente de extinción da Praza de carteiro e creación da cartería municipal (1893-1894)
-
1.849/4. Expediente de creación de estafeta de correos en Sanxenxo (1931)
-
1.849/5. Expediente de creación de tres carteirías e nomeament de tres peóns repartidores (1932)
-
1.849/6. Expediente de creación de catro carteirías a pé (1934)
-
1.849/7. Expediente de supresión da estafeta de correos da vila (1943)
-
4.776/3. Expediente de baixa do vehículo municipal PO-6871-AF (2001)
-
9.158/2. Expediente de resolución da utilización do servizo de mensaxería móbil (2008)
-
11.725/3. Proxecto de deseño celular do Concello de Sanxenxo (ca.2000)
Expediente de transporte público
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF002.F0009.SF109.S1072
Título Expediente de transporte público
Data(s) 1893-2013 (Creación) 1893 - (Produción) - 2013 (Produción)
Volume e soporte 8 unidades de instalción; 15 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota