ATOPO
Rexistros actuais: 1.633.254
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.893

Fondos

Autorización e axudas de cuto para a asistencia as xornadas informativas de presentación da ferramenta informática de xestión dos plans de dinamización competitividade turistica para Eva Fernández Gómez, xerente do Plan de Dinamización do Protuto Turístico Terras de Pontevedra

Área de identificación

  • Código(s) de referencia 1.GF001.F0004.SF042.S0340.19431/14

  • Título Autorización e axudas de cuto para a asistencia as xornadas informativas de presentación da ferramenta informática de xestión dos plans de dinamización competitividade turistica para Eva Fernández Gómez, xerente do Plan de Dinamización do Protuto Turístico Terras de Pontevedra

  • Data(s) 2009 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

  • Nome do produtor Mancomunidade Terras de Pontevedra(2007-) A Mancomunidade Terras de Pontevedra constitúese no ano 2007 para a dinamización do produto turístico dos concellos de Pontevedra, Marín, Poio, Ponte Caldelas, Vilaboa, Barro e Campo Lameiro. O 27 de outubro de 2020 publícase no DOG unha orde pola que se modifican os estatutos deste institución, incorporándose os concellos de Cerdedo-Cotobade e a Lama. O expediente de constitución e aprobación dos estatutos da mancomunidade iniciouse polo acordo dos 7 concellos orixinarios, aprobado en asemblea dos concelleiros o 30 de marzo do 2006. A mancomunidade ten plena personalidade e capacidade xurídica e está formado polos seguintes órganos, o Pleno, unha presidencia e unha vicepresidencia. O Pleno da Mancomunidade é o órgano supremo de goberno e administración e está integrado por trece membros, formado por tres do Concello de Pontevedra, dous da cada un dos concellos de Marín e Poio, e un, a cada un dos concellos de Vilaboa, Ponte Caldelas, Cerdedo-Cotobade, Campo Lameiro, Barro e a Lama. Os representantes dos concellos son elixidos polo Pleno da corporación respectiva en cada mandato, elixiranse titulares e suplentes. O Pleno, a Presidencia e a Vicepresidencia da mancomunidade renovaranse coa mesma periodicidade que as corporacións locais, dentro do mes seguinte ao da constitución da nova corporación. A presidencia e a vicepresidencia elixiranse polo Pleno da mancomunidade de entre os seus membros sen que poidan pertencer ao mesmo municipio e teñen que ter a condición de alcalde. O cargo de secretario, interventor e tesoureiro serán exercidos por calquera dos funcionarios da Administración local con habilitación de carácter nacional que exerzan o cargo nun dos municipios mancomunados. A sede da Mancomunidade estará no concello da que sexa membro o seu presidente/a.

  • Institución arquivística Mancomunidade Terras de Pontevedra

  • Forma do ingreso Transferencia

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Número de expediente: 14-2009

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición