Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.125/11. Expediente de contratación da realización de los trabajos de revisión e actualización do inventario de bens e dereitos municipais (1993)
Expediente de contratación da realización de los trabajos de revisión e actualización do inventario de bens e dereitos municipais (1993)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36013.AM.COV.2..GF001.F0003.SF029.S0267.1.125/11
Título Expediente de contratación da realización de los trabajos de revisión e actualización do inventario de bens e dereitos municipais (1993)
Data(s) 1993 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Covelo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación da realización de los trabajos de revisión e actualización do inventario de bens e dereitos municipais. Adxudicatario: Catoure, S. Coop. Ltda.
Ãrea de notas
Nota